Mijn favoriete series

Lovely followers, vandaag wil ik met jullie delen welke series ik volg. Ik ben dol op series en films. Echter vanwege school heb ik niet veel tijd om veel series te volgen. Er zijn drie series waar ik geen nee tegen kan zeggen en er toch tijd voor vrij maak. Ben je benieuwd welke series ik volg? Lees dan gauw verder!

Pretty Little Liars

Ik denk dat de meeste van jullie de serie wel kennen, maar ik toch even beschrijven waar de serie over gaat. Vijf vriendinnen: Alison, Aria, Emily, Hanna en Spencer leven in Rosewood. Op een avond verdwijnt Alison plotseling. De vier vriendinnen groeien uit elkaar, totdat ze berichten ontvangen van iemand die zich ‘A’ noemt. A weet al hun geheimen en dreigt door al hun geheimen te onthullen. De meiden ontrafelen steeds meer over de verdwijning van Alison en proberen er achter te komen wie ‘A’ is.

Mijn mening: Ik vind het een spannende n mysterieuze serie. Het verhaal is niet realistisch, maar toch kijk ik er al zes seizoenen naar deze serie. Wanneer je net denkt dat iemand ‘A’ zou kunnen zijn, gebeurt er iets in het verhaal.

The vampire Diaries

The vampire diaries is een drama/fantasy serie. Nadat een tragisch auto-ongeluk een einde aan het leven van de ouders van Elena en Jeremy maakte, proberen ze hun levens weer op te pakken. Als het schooljaar begint, zijn Elena en haar vrienden geobsedeerd door de mysterieuze student Stefan Salvatore. Stefan en Elena voelen zich tot elkaar aan getrokken. Wat Elena niet weet is dat hij een vampier is.

Mijn mening: Ik ben een groot fan van deze serie. In het eerste seizoen kom je de meeste karakters tegen. Het draait voornamelijk om Elena, Stefan en Damon (broer van Stefan). Er is een liefdes triangel tussen hen. Ik ben dol op Stefan. Hij is knap, lief en zorgzaam. In het verhaal kom je veel onverwachte momenten tegen. Als je van fantasy houdt, dan raad ik je zeker aan om deze serie te volgen. Geloof me, je raakt er verslaafd aan.

Suits 

Suits is een serie over advocaten in New York. Mike Ross is een luie maar slimme schoolverlater die zonder diploma bij een sollicitatiegesprek terecht komt met een van de beste advocaten in New York: Harvey Specter. Harvey heeft het gehad met de standaard afgestudeerde rechtenstudenten en neemt een gok door Mike aan te nemen na het zien van zijn talenten en zijn fotografisch geheugen. Samen vormen ze een hilarisch duo, lossen ze zaken op en proberen te verbergen dat Mike geen diploma heeft en dus eigenlijk geen advocaat mag zijn.

Mijn mening: Ik heb deze serie tot en met seizoen twee gekeken. Er is veel humor, het is heel spannend en er worden slimme tactische spelletjes gespeeld. Ondanks dat Harvey de meest arrogante advocaat is, heeft hij mijn hart veroverd. Ik raad jullie aan om ook aan deze serie te beginnen.

Ik weet dat de drie series geen nieuwe series zijn. Vanwege dat ik tijd tekort kom, heb ik nog geen nieuwe series kunnen ontdekken. Of beter gezegd, ik heb er bewust voor gekozen om niet nog meer series te ontdekken.

xoxo

Welke series volg jij?

Bron: alllovelythings,

Plaats een reactie