Waar gebruik ik mijn notitieboekjes voor?

Notitieboekjes, schriften en kladblokken gebruik ik dagelijks in het leven. Daarom heb ik altijd wel een notitieboekje bij me. Vandaag geef ik aan waarvoor ik mijn notitieboekjes/schriften voor gebruik. Lees je mee?

62752ce787966e774369aefcd076b28d

School

Iedereen gebruikt op school wel schriften, notitieboekjes of laptops. Ondanks je een laptop op school mag gebruiken, vind ik het fijner om mijn aantekeningen in mijn schrift te zetten. Ik houd ervan om iets als papier in mijn hand te hebben. Ook koop ik nog altijd elk jaar een nieuwe agenda. Ik vind het niet bepaald fijn om mijn agenda digitaal bij me te hebben.

Dagboek

Mijn notitieboekjes gebruik ik meestal als een dagboek. Vroeger hield ik elke dag bij en schreef alles erin wat ik had meegemaakt. Nu is dat wel iets minder. Ik houd nog wel altijd een dagboek bij. Sommige momenten wil ik niet vergeten en schrijf het op in mijn notitieboekje. Soms gebruik ik het op me op te luchten en schrijf vervelende momenten erin.

Recepten

Recepten die ik tegen kom op internet schrijf ik in mijn schriften. Zo heb ik een schrift waar ik alle lekkere recepten in noteer. Op deze manier raak ik geen recept kwijt. Soms vergeet je wel eens op welke site je een recept had gezien. Als je het opschrijft, dan heb je het altijd bij de hand.

99c185233e2213946511af96c3a8e76d

Quotes

Vaak zie ik op internet mooie quotes. Ik vind het leuk om mooie quotes op te schrijven. Wanneer ik het opschrijf, versier ik de tekst een beetje.

To-do

Als laatste heb ik een schrift waar ik mijn to-do’s in schrijf. Ik vind dat schrift heel erg fijn, omdat je als het ware twee ‘kladblokken’ in een schrift hebt zitten. Aan de ene kant kun je je to-do’s noteren en op het andere vel papier kun je notities noteren. Meestal maak ik lijstjes met wat ik nog allemaal moet doen. En het leuke is, als je het hebt bijgewerkt, kun je het lekker doorstrepen. Dat voelt als een opluchting aan.

Waar gebruik jij je notitieboekjes voor?

xoxo

Bronbeeld: pinterest.

 

Plaats een reactie