Review MUA Bronze & Sculpt Countour Kit

Hallo lovely followers. Het is tijd om een beautyproduct uit te proberen. Vandaag review ik de MUA Bronze & Sculpt Countour Kit. Ben je benieuwd naar dit product? Lees dan snel verder!

snapchat-490790760967715738-01

De verpakking ziet er heel mooi en luxe uit. De bronzer heeft twee kleuren, een light-medium en een medium/dark. Ik heb de kleur light/medium gekocht, omdat de medium/dark te donker voor mij is. Zelf ben ik best wel getint, alleen in mijn gezicht ben ik wat lichter vergeleken mijn lichaam.

snapchat-2405552239465849171-01

Wanneer je het doosje opent, zie je binnen in een spiegel. Ik vind het altijd super als er een spiegeltje in zit, dan hoef ik niet apart nog een spiegeltje mee te slepen. Vervolgens zie je de highlighter. Het bevat kleine shimmers erin. Als je vervolgens de highlighter wegklapt, zie je de bronzer. Het is een bruine matte bronzer.

De bronzer is goed gepigmenteerd. De highlighter ziet er bruin uit. Echter wanneer je het op doet heeft het meer een witte kleur.

Conclusie

De MUA Bronze & Sculpt Countour Kit vind ik een fijn product. Alles wat je nodig hebt, zit in een doosje. De bronzer is goed gepigmenteerd en de highlighter wat minder, waardoor je beiden goed kunt combineren. Wat ik vooral fijn vind aan de bronzer is dat het geen oranje kleur heeft en een matte finish heeft. Enige nadeel aan de countour kit is dat het bij mij puistjes veroorzaakt op mijn jukbeenderen. Ik heb het een paar keer uitgeprobeerd en steeds zorgt het ervoor dat ik een puistje krijg. Volgens mij zit er iets in waar ik niet tegen kan. Dat het bij mij puistjes veroorzaakt wilt nog niet zeggen dat het bij anderen ook het geval zal zijn. Ondanks dat blijf ik hem toch nog gebruiken.

Dit product is verkrijgbaar bij de Kruidvat voor € 7,49,-.

Wat vind jij van de MUA Bronze & Sculpt Countour Kit?

xoxo

Plaats een reactie