Review Deep Pore cleansing peel off masker

Hallo lieve volgers,

Vandaag had ik zin om mezelf eens lekker te verwennen. Ik was van plan om een masker op te doen. Thuis had ik geen maskers meer, daarom ging ik naar de Kruidvat om een masker te halen. Op mijn neus en kin heb ik nog wat mee-eters, derhalve leek het mij verstandig om een peel-off masker te halen.

Snapchat-821505005[1]

Eenmaal aangekomen bij de Kruidvat was ik op zoek naar een masker. Ze hadden alleen nog maar normale maskers, maar uiteindelijk kwam ik toch nog één peel-off masker tegen. Met enthousiasme heb ik die afgerekend.

Toen ik thuis aankwam, zag ik iets vreemds aan het masker. Voor de oplettende volgers is het vast wel opgevallen. De maskers is namelijk bedoeld voor mannen. Ook al was het voor mannen, ik heb het toch uitgeprobeerd.

Toen ik de verpakking open maakte, rook het heel sterk naar menthol. Ik heb het masker eerst op mijn arm uitgeprobeerd, omdat ik bang was dat het misschien een allergische reactie zou veroorzaken. Eenmaal op mijn arm gesmeerd, begon het wat te prikkelen. Maar mijn arm werd niet rood. Als je een gevoelige huid hebt, dan raad ik deze masker niet aan.

Het masker heb ik op mijn gezicht gesmeerd. Het was wel makkelijk om het aan te brengen. Het masker heeft een blauwe kleur. Eenmaal op mijn gezicht aangebracht, begon het wel weer te prikkelen. Ik heb het 15 tot 20 minuten op mijn gezicht laten intrekken.

Het werd nu tijd om het masker van mijn gezicht af te trekken. Ik begon bij mijn kin. Dat ging redelijk gemakkelijk. Bij mijn neus ging het er ook makkelijk vanaf zonder dat het pijn deed. Maar bij mijn wangen deed het echt pijn. Er rolde tranen van mijn ogen en mijn wangen werden een beetje rood. 

Conclusie

Ik vond dit geen fijn masker. Het deed echt te veel pijn, voor wat ik normaal gewend was van een peel-off masker. Mijn gezicht werd wel zacht door het masker, maar mijn mee-eters had het niet echt veel verwijderd. Een neusstrip werkt beter. 

Vind jij peel-off maskers fijn?

xoxo

2 gedachtes over “Review Deep Pore cleansing peel off masker

  1. Ik ben aan het wachten op mijn eerste peel of masker :). Ik heb wel al vaak gehoord dat het best veel pijn kan doen wanneer je het verwijderd. Maar als dan al je mee-eters weg zijn en je poriën weer mooi vrij is het dat wel waard zeker.

    Liefs,
    Manon

    Geliked door 1 persoon

    • Hallo Manon,

      Peel off maskers doen inderdaad wel een beetje pijn, maar tot nu toe heb ik nooit gehad dat ik tranen uit mijn ogen kreeg haha. Ik denk dat ik peel off maskers nog een kans moet geven. Misschien dat ik dan meer resultaat boek.

      Kusjes,

      Selin

      Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie