Mijn Favoriete serie

Hello my lovely girls!

Op het moment ben ik aan een nieuwe serie begonnen en ik ben er dol op. Bij elke aflevering zit ik in spanning met de vraag wat er dit keer gaat gebeuren. De meesten kennen de serie misschien al en anderen ook weer niet. Ik hoorde al veel positieve reviews, dus ik moest eraan beginnen. Een ander reden waarom ik eraan moest beginnen, is omdat het in het Spaans is. At the moment i am in love with the spanish language. Ik laat jullie niet nog langer in spanning afwachten. Ik heb het natuurlijk over:

La Casa de Papel

la-casa-de-papel-temporada-2-online

De serie heeft betrekking op criminelen die de Koninklijke munt in Spanje gaan overvallen. Ze zijn niet alleen van plan om geld te stelen, maar ook eigen geld te maken met de drukpersen in het gebouw. Achter deze grote operatie zit een geheimzinnige man, namelijk: ‘de professor’. Hij heeft de criminelen geselecteerd die de grote overval gaan uitvoeren. Dit vanwege het feit zij niets te verliezen hebben.

De serie is heel spannend. In één dag zou al een heel seizoen afgekeken kunnen worden, omdat het zo spannend is. Meer kan ik er niet over vertellen, omdat ik anders spoilers ga vertellen. De serie is zeker een aanrader, als je houdt van spanning, actie en telkens met de vraag zit wat er nu gaat gebeuren.

Volg jij de serie La Casa de Papel?

Hasta luego

xoxo

2 gedachtes over “Mijn Favoriete serie

Plaats een reactie