Quarantaine life: smoothie challenge

Smoothie challenge

Hey girls, i know it’s been a while ago. Voor nu ben ik weer terug. Mijn blog is meer als hobby bedoeld voor mij. Wanneer ik inspiratie krijg, wil ik dat graag met jullie delen.

Het feit dat ik niet zeker weet of er voldoende bezoekers zijn die mijn artikelen leuk vinden, heeft er voor gezorgd dat ik het een beetje heb laten liggen.

Ik hoop dat het goed gaat met jullie. Het nieuwe manier van leven is voor ons allen even wennen. Samen komen we er wel uit. #stayhome #staysafe

In deze corona tijden heb ik een leuke challenge voor jullie. Een smoothie challenge! Ik hoor jullie al zeggen niet weer een smoothie challenge. Op social media zie je alleen maar smoothies de laatste tijd. Deze challenge is net iets anders, want je mag alleen een smoothie maken met de ingrediënten die je thuis hebt. Dus niet even naar de winkel rennen om nog extra fruit voor je smoothie te kopen.

Mijn smoothie ziet er als volgt uit.

Ingrediënten:

  • 1 banaan;
  • 1 sinaasappel;
  • 5 aardbeien;
  • Handjevol blauwe bessen;
  • 10 eetlepels magere yoghurt;
  • Half glas water.

Het resultaat:

Ik heb alle vitaminen die ik nodig heb binnen gekregen. Ik heb er yoghurt bij gedaan, omdat ik er meer van houd als de smoothie een dikkere structuur heeft. Achteraf gezien kon ik misschien iets meer blauwe bessen erin doen.

Durf jij de challenge aan om jouw smoothie te delen?

Plaats een reactie