Primark shoplog mei 2016

Afgelopen dinsdag ben ik naar de Primark in Eindhoven geweest. Ik ben niet zo heel goed geslaagd. Dit kwam voornamelijk doordat ze mijn maat niet hadden, terwijl ze wel leuke spulletjes hadden. Ondanks dat heb ik toch nog enkele kleren meegenomen. Wil je weten wat ik heb gekocht? Lees dan snel verder.

20160512191555

Als eerste heb ik dit vest gekocht. Ik twijfelde of ik het wel mee zou nemen, omdat de zakken geen ritsen hebben. Het leek me toch wel een fijne vest om mee te joggen. Het is niet een al te dikke vest, dus dat is wel fijn. Wat ik vooral fijn vind aan deze vest is dat het een capuchon heeft. Ook heeft de vest gaten in de mouwen waar je je duim doorheen kunt doen. Dit vest heb ik gekocht voor € 12,-. Het was namelijk afgeprijsd.De vest kost normaal gesproken € 20,-.

20160512191426

Met deze aankoop ben ik heel tevreden over. Het lijkt een hele brede trui, maar als je het aan de onderkant strak trekt, ziet het er heel erg leuk uit. Deze trui heb ik gekocht om ook mee te joggen, maar ik kan het ook op een gewone dag aandoen. Het heeft driekwart mouwen en de tekst is erg motiverend De trui heb ik gekocht voor € 11,-.

En dan mijn laatste aankoop, een hardloopbroek. Eigenlijk was ik opzoek naar de kleur zwart, echter hadden ze mijn maat niet. Toen kwam ik deze tegen en heb het meegenomen. Wat ik vooral fijn aan deze broek vind, is dat het op de achterkant een zak heeft. Dit is heel handig om bijvoorbeeld je sleutels in te doen. Het is geen lange joggingsbroek, maar het heeft een driekwart lengte. Deze joggingsbroek heb ik gekocht voor € 9,-.

Ik vind het jammer dat ik niet meer spullen kon meenemen. Wie weet misschien slaag ik de volgende keer wel.

Wat is jouw favoriete item van deze shoplog?

xoxo

Plaats een reactie