Hello 2017

Hallo lieve volgers! Nog even en dan kunnen we vaarwel 2016 zeggen. Weer een jaar die voorbij is gegaan met goede en slechte momenten. Sommige momenten wil je achter je laten, maar hoe doe je dat?

il_570xn-1001728338_f3xl

  1. Denk na over de slechte tijden in 2016. Waarom heb je dat slecht ervaren en welke wijze les moet je eruit halen?
  2. Vergeet niet dat jij uniek bent. Je hoeft je niet altijd aan te passen aan anderen. Soms moeten mensen je accepteren zoals je bent.
  3. Tijd is kostbaar. Geniet van elk moment dat je hebt. Voor je het weet is alles voorbij.
  4. Denk na over welke fouten je niet meer moet maken. Niemand is perfect. Iedereen kan fouten maken. Maar soms is het beter om niet steeds dezelfde fouten te maken.
  5. Om verder te gaan, hoef je het boek niet te sluiten. Je kunt ook de pagina omslaan.
  6. 2017 wordt jouw jaar met nieuwe kansen. Vergeet alle negatieve gedachtes en blijf positief wat er ook gebeurt.

Mijn wijze les voor 2017 is dat ik de mensen die niet goed voor me zijn achter me moet laten. Het heeft geen zin om moeite te doen voor mensen die het toch niet begrijpen. 2017 is voor mij een nieuwe jaar, een nieuw begin met nieuwe kansen.

Ik wens al mijn lieve volgers een gelukkig nieuwjaar toe. Geniet van elke dag. Geen dag is hetzelfde. Een nieuwe dag betekent nieuwe kansen.

Wat is jouw leermoment voor 2017?

xoxo

Plaats een reactie