Unboxing Zara

Vandaag is het de eerste dag van het nieuwe jaar. Dit betekent dat ik mijn pakketjes kan openen die ik tijdens nieuwjaar heb ontvangen. Ik heb twee schoenen besteld bij de Zara.

snapchat-1576512478

Als eerste heb ik bij de Zara pumps besteld in de kleur bordeaux. Normaal kosten ze € 29,95,-. Ik heb ze gekocht voor € 19,95.

Ik ben zelf niet zo heel lang, waardoor mijn voeten ook klein zijn. Het is voor mij lastig om schoenen te vinden in maat 35. Gelukkig heeft Zara schoenen in mijn maat. :p

Ten tweede heb ik leren boots besteld. Deze waren niet afgeprijsd. Ze kosten € 69,95. Dit vind ik best goedkoop voor een leren schoen. Ik ben zeer tevreden over deze boots. De schacht is niet zo breed waardoor het mooi aansluit op mijn enkels. De zool is fijn en het loopt erg lekker.

 

Heb jij nog iets leuks gekocht tijdens de uitverkoop?

xoxo

Plaats een reactie