Tips voor verveling

 

Heb je ook weleens van die dagen dat je je verveelt en niet weet wat je zal gaan doen. Wil je weten wat ik dan doe, lees dan snel verder voor de volgende tips.

efd1f821f82977f980defc042898b41f

  • Kamer opruimen

Ik ben best wel een geordend persoon. En ik houd er dan ook van dat mijn kamer netjes is. Eens in de zoveel tijd vind ik het fijn om mijn klerenkast op te ruimen. Zo is er tenminste ook weer plaats voor nieuwe kleren. Als je het niet leuk vindt of je klerenkast op te ruimen, dan kan je ook kamer inrichten.

  • Hobby

Je kunt opzoek gaan naar hobby’s. Zo zie je ook waar je goed in bent. Wilde je altijd al leren tekenen bijvoorbeeld, dan kun je dat eens uitproberen.

  • Taal leren

Als ik eerlijk moet zijn, heb ik niet echt een talenknobbel. Ik probeer wel steeds een nieuwe taal te leren. Op dit moment ben ik helemaal in to Spanish. Buenas tardes! Via YouTube kun je verschillende talen leren. Ook kun je apps op je telefoon installeren, zoals duolingo en memrise.

  •  Lezen

Ik ben dol op boeken lezen. Wanneer ik me verveel of wanneer ik tijd heb, probeer ik altijd te lezen. Door school heb ik niet altijd de tijd om een boek te lezen. Als je het lezen van een boek niet zo leuk vindt, dan kun je ook een tijdschrift lezen.

280d21981386313208f180526ceede01

  • Series en films

Het komt weleens voor dat ik een dag alleen maar series of een film kijk. Het geeft een ontspannen gevoel. Zoals ik al zei door school heb ik niet de tijd om steeds series te volgen (Ik ben afgestudeerd op het hbo, de Hogere Juridische Opleiding. In februari begin ik aan mijn Master Arbeids- en Gezondheidsrecht). De series die ik volg zijn: pretty little liars (omdat ik hier al zolang naar kijk, wil ik weten hoe het gaat eindigen), the vampire diaries, suits en narcos. Er zijn ook andere series waar ik aan wil beginnen, maar ze hebben al zoveel seizoenen dat ik het steeds uitstel. Ik wil misschien beginnen aan de serie Sherlock alleen weet ik niet of het de moeite waard is. Is er iemand die naar Sherlock kijkt en het fantastisch vindt?

cae07ee5e9383fa2158b047ab9b19f02

  • Cake bakken

Als ik me verveel dan ga ik ook weleens een cake bakken. Je kan ook bijvoorbeeld een nieuw recept uitproberen.

  • Vriendinnen

Je kunt ook met je vriendinnen afspreken en op nieuwe locaties lunchen.

Wat doe jij als je je verveelt? En welke series volg je?

xoxo

Bron afbeelding: pinterest

Plaats een reactie