Travel journal

Hallo lieve volgers,

Ik ben aan iets nieuws begonnen. Ik ben nog niet zo ver opgeschoten, maar ik kan niet nog langer wachten om het met jullie te delen. Je vraagt je natuurlijk af waar ik aan ben begonnen. Dat zal ik dan maar heel snel met jullie delen. Ik ben aan een travel journal begonnen.

20181001_201146

Travel journal

In een travel journal kun je de landen noteren waar je allemaal bent geweest of waar je nog naar toe wilt. Dit kun je eventueel versieren met bijvoorbeeld foto’s. In mijn travel journal noteer ik de landen die ik wil zin. Verder schrijf ik korte informaties over bepaalde bezienswaardigheden.

20181001_201239

Ik ben begonnen met het lang Italië. Ik ben er nog niet geweest, maar ben nu al helemaal verliefd op het land.

20181001_201223

Wat doe jij met je travel herinneringen?

xoxo

Plaats een reactie