Musthave by Aliexpress

Hola chicas, como estas?

Uiteindelijk heb ik de Aliexpress verslaving ook te pakken. Ik ben erachter gekomen dat ik geen kleding moet bestellen, want elke keer werd het een ramp. De pasvormen zijn niet voor mij gemaakt. In totaal heb ik vijf stuks besteld en één artikel was wel goed. Enige nadeel is dat ik een onderrok moet dragen omdat de jurk erg doorschijnt. Voor de rest zijn er wel leuke hebben dingetjes. Ik heb iets besteld waar ik heel tevreden over ben en dat is een:

Travelorginazer

9f8a8372457828e376d3af2e4a683b56

 

Ik heb mijn travelorginazer op 1 augustus jl. besteld en heb het ongeveer in 2 weken ontvangen. Voor de travelorginazer betaalde ik € 5,21 en het bestaat uit 6 stuks. Je moet natuurlijk niet verwachten dat het kwalitatief is, maar voor die prijs ziet het er wel goed uit. Ik vind de zakjes heel handig. Zo kan ik bijvoorbeeld al mijn t-shirts bij elkaar doen en alle ondergoed in een zak. Dan hoef ik op vakantie niet meer mijn koffer te doorzoeken om iets te vinden.

20180816_122703

 

Wat heb jij besteld bij Aliexpress?

xoxo

Plaats een reactie